Wednesday, July 2, 2008

Terperangkap dalam rumah

Rumah aku ade 2 bilik kat tingkat atas, satu master bedroom and lagi satu guestroom. Memandangkan aku dan laki aku sama2 pemalas, so kitorang letak la TV dalam guestroom tu  so that tak payah naik turun tangga bila nak tengok TV. Baru2 ni masa final Euro Azam ajak kawan2 dia datang tengok ramai2 kat rumah kitorang. Before tu, aku paksa dia baiki pintu bilik tu yang memang dah nazak nak tercabut. Dengan penuh semangat dia pun baiki la pintu tu, siap aku jadi assistant kat sebelah dan akhirnya berjaya. Tapi lepas tu, aku pun memandai2 pegi ketuk situ sket, ketuk sini sket, dengan penuh confident aku tutup la pintu tu----> TAKLEH BUKAK!!! Drill, tools semua kat luar and kitorang stucked dalam bilik tu, no phone, keys, anything good whatsoever. Nak kluar ikut tingkap takleh sbb sde grill. Buat beberapa minit aku dgn Azam pun panik dok pikir macam2 sambil tendang/tarik/tolak/membebel kat tuan rumah yang tak baiki pintu tu etc etc. Aku plan nak meraung dekat tingkap bilik tu panggil orang lalu lalang kat luar rumah, Azam pikir nak bakar baju kasi signal (sambil marah aku dengan garangnya hehehe). Nasib baik la lepas aku tarik kuat gile sambil goncang2 pintu tu cam orang gile terbukaklah akhirnya. NASIB BAIK....
Fuuhh kebangangan yang amat. Sorry ye bangggg, tobat tanak buat dah hehehehe

4 comments:

Capik said...

muhahahahha...2 laaa buat bijok2 lagi...kan dh kena...kih3

Anonymous said...

kalu nazri kat tempat azam dio bukan bakar baju tapi bakar mung

Azyyati said...

tok laki aku baik tok bakar ore, cumo ngamuk gilo jah la muahahaha

Capik said...

OoOOO...bekeng jugok dio dehh...ingat xbekeng.....abe nazri bekeng ko....???muahahahhaha