Friday, May 29, 2009

Happy Birthday + Takziah

Takziah untuk kawan aku Siti, arwah abang Tie baru meninggal dunia kerana brain cancer. Dan juga Iwa yang kehilangan adik tersayang. Semoga roh mereka dicucuri rahmat... Amin. Sementara itu aku juga ada dapat dari sms seseorang bernama A (bukan nama sebenar) yang mengkhabarkan seorang Sultan di sebuah negeri baru mangkat... yang sebetulnya khabar angin semata-mata. Walaupun begitu terima kasih A (bukan nama sebenar) kerana mengirim SMS jauh ke sini.

Happy Birthday to Ina, Sho, Put, McNik dan sahabat2 lain yang sorry ye kalau aku lupa nak wish. Nampaknya anda semakin tua, bak kata Yati Pahang kalau bundar umur jadi 30 tahun--> patutkah anda bersedih? Ya, kerana kulit anda makin berkedut :P

Aku teramat bz sehari dua ni, banyak betul keje dalam lab. Aku tengah sambung projek baru dengan student lain. Then kene wat poster untuk school Postgrad Away Day next Monday & Tuesday. Pastu tambah lagi satu poster lain untuk British Pharmaceutical Conference this Sept. Campur ngan 6 months report untuk dihantar ke UiTM ku yang tercinta (dah masuk 9 bulan tapi tak hantar2 lagi huhuhu sorry). Next week aku kene la buat muka skema and berlagak macam bagous ala Nobel Prize winner depan judges. Kalau menang dapat £500 travel award. Kalau tak menang, dapat telan air liur basi.

Sedikit pesanan ringkas untuk sahabat-sahabatku, ex-housemate ku (you know who you are) PLAN BEBETUL NAK GI TRAVEL WEH, AKU DAH DAPAT GREEN LIGHT DARI AZAM NI! Aku dah vote kat page sho, lain-lain yang belum vote tu sila buat dengan segera.

Adios!

2 comments:

Unknown said...

Aku dah menunaikan kewajipanku. Undian muktamad...hehe...

Azyyati said...

Rantong- salam

Purplesmurf- Set!